loading...

Monday 19 February 2018

SANGAT MENGEJUTKAN!!!SITI ELIZAD memberitahuPASAL MALAM PERTAMA MESTI KUAT!!ISTERI JANGAN LEMAH!!STIM PLAK DENGAR!!!!Para Lelaki jangan tergoda kalau TAK KUAT IMAN!!!


‘Isteri Pertama Kena Kuat, Tak Boleh Lemah’ – Elizad [VIDEO]
BUKAN mudah untuk seorang pelakon membawa watak yang mencabar.
Elizad Sharifuddin menerusi drama terbarunya, Syurga Yang Kedua membawa watak sebagai isteri yang dimadukan.
Menurut Elizad, dia mahu wataknya memberi inspirasi kepada wanita yang berhadapan nasib serupa agar terus kuat dan tabah.
Drama Dendam Aurora menerusi Slot Tiara di Astro Prima sudah hampir tiba ke penghujungnya dan tidak lama sahaja lagi drama Syurga Yang Kedua gandingan mantap Fasha Sandha,  Zarul Husin serta Siti Elizad sebagai pelakon utama bakal ditayangkan.
Untuk pengetahuan semua, drama yang dinantikan ramai ini adalah adaptasi daripada sinetron popular Indonesia dan ia berkisarkan kisah hidup berpoligami dan memaparkan kisah konflik kesetiaan, pengorbanan, persahabatan, perkahwinan serta pengkhianatan demi mencapai kebahagiaan terindah.
Drama 70 episod arahan Zamri Zakaria dan Bahri Umar ini turut membariskan pelakon lain seperti, Datuk Jalaluddin Hassan, Sherry Ibrahim, Azizah Mahzan, Beego, Dynas Mokhtar, Afifah Nasir dan ramai lagi.
Ia bakal menemui penonton bermula 12 Disember ini setiap Isnin hingga Jumaat jam 6 petang di Astro Prima dan Maya HD.
SINOPSIS SYURGA YANG KEDUA
Konflik antara anak menantu dan ibu mertua. Daniel dan Sabrina sudah lama berkahwin namun masih belum dikurniakan cahaya mata. Suatu hari ibu Daniel menyuruh Daniel berpoligami dan berkahwin dengan Doktor yang merawat ibunya iaitu Vivy.
Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

No comments:

Post a Comment