loading...

Monday 19 February 2018

VIRAL!! Kena Tgkp Wat ‘Projek’ Kat Tandas Sekolah. Macam2 Bdk2 Zaman Sekarng..

Selamat dtg ke channel “viral sekejap”… Di channel ini kmi sediakan pelbagai video2 bru dan viral yg sesuai utk tontonan anda semua.. Video kli ini merupakan video yg telah tular di laman sosial.. video ini mgenai isu pnangkapan sepasang pelajar sekolah yg sdg melakukan hbungan seks di dlm tandas sekolah.. sekolah tersebut adalah sebuah skolah harian di negara kita Malaysia.. nama sekolah tersebut dirahsiakn atas sbb2 tertentu..
kejadian tersebut berlaku apabila guru disiplin sekolah terbabit merasa curiga dan melakukan pemeriksaan di dlm tandas sekolah.. mmg terkejut lah cikgu tu.. anak murid tgh beromen dlm tandas.. pelahar yg terbabit telah diambil tindakan dan ibu bapa mereka tlh di panggil.. nasihat sy utk semua, kalo boleh pantau lah aktiviti anak2 anda.. jgn lah jdik mcm ni..
bercinta di usia bangku sekolah? Hmmm.. xde ap pon yg berfaedah kan.. belajar lg elok.. muda2 lg dah rosak akhlak.. bagaimana mse dpan mereka? Kita yg dewasa ni lah yg perlu pantau semua ini.. semoga menjadi iktibar utk semua.. ok lah.. utk menonton video pnuh, sila klik di ruangan video di bwh.. teruskan follow dan like facebook page kmi, “viral sekejap” utk menonton lbih bnyk lg video2 bru yg lebih viral dan menarik.. sekian, terima kasih…

No comments:

Post a Comment